Sinds 2013 lopen wij in onze markante blauwe shirt. Dankzij onze sponsorvrienden konden we toen een mooi shirt en vest aanschaffen en laten bedrukken met ons logo en sponsors. Later werd dit pakker, dankzij een tweede sponsorronde, uitgebreid met een hardloopoutfit (jack+lange broek) en een singlet. Prachtig natuurlijk, maar je ziet dan toch dat je op een gegeven moment wil veranderen. Je raakt uitgekeken op je spullen, het slijt, maar bovenal we konden niet meer wijs uit de vele foto's waarop we staan afgebeeld. De locatie/wedstrijd konden we vaak nog wel raden maar we moesten goed onze fysieke achteruitgang (rimpels, wijkende haargrens, hangbuik/borsten) bekijken om te bezien of een foto uit 2013, 2015 of 2018 kwam.

Om die reden zijn we overgestapt op een andere kleur. Appeltjesgroen. En zwart, want dat slankt lekker af. En dat blijkt ook steeds meer nodig te zijn bij sommigen onder ons. Vind je het wat?